Wednesday, April 2, 2008

Möte med Fi Uppsala - jag är impad!

Jag var på mitt första riktiga medlemsmöte med Fi Uppsala i Måndags! Grymt skön stämning och kicken jag fick! Flera saker bidrog till stämningen:

- Demokratiskt medvetet: Mötet utsåg en person som fick kolla på hur(om) härskartekniker användes och hur inkluderande mötet va. Detta fick redovisas i slutet av mötet.
- Flera nya var med, stor spridning i ålder och erfarenhet fanns i gruppen i stort.
- Många positiva krafter som hade många förslag men också flera undergrupper som jobbade med coola saker. tex så kommer Pride anordnas i Uppsala i Maj!! coolt eller coolt? och det är Fi som fixar festen!
- "Vi jobbar med det som det finns intresse kring" - Få måsten i gruppen utan folk fick jobba med det de kände för att dra igång. :)

Jag känner mig peppad, inte för att jag kommer att ha så mycket tid men det är kul att det händer saker och jag tror på Fi Uppsala!!

Och GLÖM INTE - TRE-ÅRSDAGEN FIRAS PÅ FREDAG DEN 4 APRIL!
Det blir middag och utgång här i Uppsala! yo!

No comments: