Tuesday, December 4, 2007

att skriva examensarbete...

...förändrar lite av dagarna... varför jag inte skriver så mycket på min blogg för nufället..

Idag trodde jag att jag hade kommit på en helt ny teori, kanske inte helt ny men kanske pyttelite ny.. men jag börjar framåt kvällen tveka mer och mer.. det är häftigt att skriva ex-arbete.. man vet aldrig vad som kommer ut av det.. och hjärnan blir helt fylld av allting, typ som att vara pissnödig, kan inte tänka på nått annat än att tänka på det..

Killars fysiska kontakt i skolmiljö är alltså temat och jag har med lite olika teorier som ska förklarar detta.. Orkar inte redogöra för dem nu men jag kan som sagt vara något på spåren.. Jag försöker förklara vilka konsekvenser lärarnas syn på pojkar(boys will be boys) har för deras fysiska kontakt.. det går krokigt framåt.

hej hopp!!

No comments: