Thursday, June 25, 2009

tre dar kvar.

Inte hunnit kolla in alla spännande punkter på programmet ännu. Men det får bli i helgen. Almedalen börjar på söndag och jag tänkte vara på plats direkt. Vi kommer bli 20 st fior detta året. Skitbra!

I övrigt håller jag på att irritera ihjäl mig på reklamen "ta tre, betala för två" här i stockholm. tre rumpor med trosor på med i övrigt bara hud. Moralist? När man passerar en affisch tio gånger på väg in till stan så blir det irriterande. Jag undrar var denna diskussionen tagit vägen? Sexismen har tagit ett steg framåt. Funderar på en artikel faktiskt. Men gud vad patetiskt. Folk dör för att de vill ha frihet i IRAN och jag pratar om detta. Varje kamp måste föras. På tal om IRAN så håller FI ett möte på medis mellan 14-16 på lördag!!! GÅ DIT!!!

2 comments:

Anonymous said...

Möte om Iran?
Ni som supportar PMOI
vilket är märkligt då
de mest liknar en sekt.

Du skrev om Maldiverna
på Newsmill:

Maldiverna har fler problem
än detta med miljön.
Du som är feminist borde
kanske titta lite på dom.
Tex kvinnors situation och
det kastsystemsom finns.
Kvinnor bär ofta heltäckande kläder och ibland slöja för ansiktet.

Ida said...

Ha så skoj i Visby Samuel! Jag blir hemma i Sundsvall i år.