Wednesday, September 26, 2007

Maskuliniteter..

Hej Hej! huu, stress stress - några dar kvar till resan nu - typ 26 timmar flyg.. Och innan det ett förarbete för ex-arbetet om Maskuliniteter och kroppsspråk.

Va på en skön föreläsning igår med Fian Sandra Dahlén. Fick bra tips, att kolla upp Dragking-workshops för att komma åt kroppsspråksgrejs!

I övrigt - asså det är nära till illamående ibland när du läser om Manskulturer - helt otroligt! Jag hinner inte dra nått exempel nu men ta bara koden - Att visa en man respekt enligt västerlänska ideal är att hålla fysiskt avstånd. Behöver inte kommenteras mer tänker jag..

4 comments:

Anonymous said...

Trevlig resa Samuel!!
Och lycka till där...
*Kram*
Élise.

Anonymous said...

Samuel! Jag åkte ju hem iförrgår utan att säga hejdå, men vilken dag åker du till NZ? Om vi nu inte hinner ses innan får jag önska en fantasisk resa!
Ha det fint //
Korre-Sara

Samuel said...

tack Elise!! Hoppas det är bra med dig på Normandie!

Sara; Jag tror vi ses innan - far söndag. OM inte - ta hand om korren:) Vi hörs på korrebloggen! :)

Anonymous said...

Det var kul att träffa dig på hemmaplan! Farväl, farväl nu och lycka till med uppsatsen! Den kommer bli toppen!